Garant te

| Mat & Bak // Tips!
Då jag var in på vår lanthandel i våras hittade jag ett underbart te från märket Garant. Rabarbet & vanilj var smaken på teet.
Sedan köpte jag två till då jag for förbi Hemköp i Delsbo eftersom Madde tipsat om att de såldes på Hemköp.
Men nu är dom slut! Jag har druckit upp allihop! :)
Måste kolla på lanthandeln om de finns där eller om de kan ta hem, annars vet jag inte vart man kan få tag på dem inom Ljusdals kommun?
Någon som vet?
 
Ruskigt gott te är det iafl!
 

Kommentarer
Postat av: Madde

haha jaså du blev också fast :) de är ju underbara! Du får väl åka till delsbo och inhandla ett lager och komma förbi och passa på att hälsa på när du är i krokarna :)

Svar: Ja de är super goda! :) Det finns två sorter här men Gamal Söder finns inte, den är god! Kanske får ta en trip till Delsbo snart :)
Emma Halvarsson

2012-09-24 @ 14:14:08
URL: http://cochise.blogg.se

LÄMNA DIN KOMMENTAR


Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback