BM BESÖK #3

| Wille i magen
I onsdags var jag till BM igen för koll samt göra sockerbelastning. Gjorde en innan i v14 och så hör man en senare.
Gick bättre denna gång då jag hade citron med att suga på.
Man dricker ju ganska mkt socker på kort tid 500ml sockervatten, känns som 5 kil socker typ!
Blodsockret innan låg på 5.9 och efter 7.8 och det va eget OK.


~s/f mått: 31 cm
~Blodvärde: 114
~Blodtryck: 140/70
~Hjärtljud: 144 slag/min

Blodvärdet är fortfarande låg trots att jag äter 1 tablett om dagen. Vill inte öka på de heller för då brakar väl magen ihop.

Annars går det rätt okej, har bäckenfoglossning som inte alls är så skön måste jag säga..!
Jag ska försöka kontakta sjukgymnasten igen för konsultation.
Hade tänkt att jobba hela terminen ute men har börjat tänka om och jobbar troligen majmånad ut sedan tar jag 4 veckor semester innan BF-datumet den 28 juni.

Inorgon går vi in i v30! 





Kommentarer

LÄMNA DIN KOMMENTAR


Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback