Långt mellan inläggen

| Jag
Hej!
Ja det går många dagar och veckor mellan inläggen. Men just nu har det varit fullt upp på jobbet.
Vi har planerat inför föräldramöte och det ska bli lite omstrukturering så de är mycket planerande.
Även om nätterna har jag "jobbat" i huvudet. Jobbigt värre, känner sig inte alls utsövd!

Men mötet är nu äntligen avklarat, mitt första föräldramöte och visst gick det väl bra ändå :)
Nu är de planering,  planering och åter planering som ska göras för att det ska bli så bra som möjligt!

Sen har jag varit otroligt trött pga. graviditeten också men jag tror äntligen att det börjar gå över! :) Det är sämre med maten, usch vad äckligt! :D Har kommit in i en period då jag kan äta några tuggor sen är de stopp och konstigt nog är jag mätt också!
Har inte haft problem innan utan mått hur bra som helst, tack och lov! :)

Förhoppningsvis får jag mer tid över då jag kommer hem för de jag vill göra som att pyssla!


ååhh, härliga, underbara, älskade sommar med härliga människor och underbara vänner!
saknaden är stor!


Kommentarer

LÄMNA DIN KOMMENTAR


Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback