PLUSET

| Wille i magen
 
Den 18 oktober blev det ett svagt plus på stickan.
28 juni beräknas du komma till oss ♥ 
 
Ultraljud var vi på den 20/1 och den 4/2. Första för att BM hade räknat fel på datum och inte riktigt trodde på mig.
Så då blev det ett till UL den 4/2. Allt ser bra ut det är full fart inne i magen.
 
 
Går in i v21 imorgon 9/2 och det har börjar rör sig mer nu den senaste veckan.
Första gången jag kände riktig rörelse var i början av v19, den 26/1.
Pappa fick känna dig buffa runt igår den 7/2 ♥ 
 
Har mått sämre i denna graviditet än med Axel. Om man ser till de typiska gravidsymtomen. Illamående var värt i v7, sedan blev det bättre. Hungrig jämt och jag fryser som bara den. Det har börjat blivit bättre nu. Tröttheten har varit jättejobbigt i början fram till v15 tror jag, sedan släppte de en aning. Hormoner som åker bergochdalbana är heller inget vi har varit vana vid då jag väntade Axel.
Annars har jag ändå mått bättre i denna graviditet, då jag hade många blödningar i början med Axel.
 
Känns som om det kommer att gå bätte denna gång, att jag iafl kommer gå över v23 innan vattnet går :)
Jag är glad om jag en gång kommer över v30 men förhoppningsvis så går vi hela vägen denna gång!
 
 
 

Kommentarer

LÄMNA DIN KOMMENTAR


Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback