Emmaljunga Scooter S

| Axel ♥ - Shopping // Småbarnsförälder
Vagnen vi tittade på i måndags då vi var till Hudik var en Emmaljunga Scooter S. Vi har sedan tidigare Emmaljungas City Cross, med både ligg och sittdelen, en PP Balck.
 
Det var som en dröm att köra Scootern! :D Gud vad lätt den rullade och svängde, kanske för att hjulen fram är svängbara! Helt underbar!
Då vi är ute och åker vill jag ha en mindre och lättare vagn som inte tar upp all plats i skuffen då vi även har hundburen där.
Det svåraste kommer nog bli att välja färg på vagnen! :)
 
Dessa fyra färger kommer det nog att stå mellan!
 
 

Kommentarer
Postat av: Mia

Inte den ljusa grå tänk vad skitig den kommer att bli på fotstödet och allmänt när jan använder skor...
Jag röstar på svart/blå minst skit som syns på den och lättast att tvätta.
Jag tänkte ta en ljus åt Joline, men idagh gick hon ute i skor och sen åkte vagn.
Då var jag glad at vi har svart.

Svar: Jo, visst blir det ju skitigt då han använder skor :) Men förhoppningsvis har de torkat upp lite till sommaren :) Vi planerar att köpa vagnen längre fram men helt klart värt att ha i åtanke :)
Emma Halvarsson

2013-03-25 @ 21:25:12

LÄMNA DIN KOMMENTAR


Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback