Man undrar när botten är nåd...

| Axel i magen

I fredags flyttade vi till hotell. Tur faster var nere så hon kunde hjälpa mig med alla saker :)
Sen har vi haft en trevlig helg med god mat, shopping och trevligt sällskap!

Igår var vi på koll på sjukhuset, allt var som de skulle. Förutom att jag fick betala mina resor själv, vilket jag har fått info om att jag inte ska behöva göra. 200:- kostar det för resa dit och tillbaka - det blir 600:- i veckan!!
Kanske inte låter mycket men det blir de i längden då vi får bekosta båda lunch och middag själva och det är inte så att vi kan laga mat utan den får vi köpa på stan!

De skulle kolla upp det där med resorna men idag ringde de från Hudik och sa att man ska betala själv avgiften på 100:- för varje resa, så är de för alla.
Då sa jag att dom fick välja - betala resorna på 600:-/ veckan eller lägga in mig på sjukhuset igen och betala lite mer än 7000:-/per dag för mitt boende.
För jag har inte valt eller krävt att blivit flyttad från sjukhuset.
Så vi får väl se vad de säger.

Själv börjar jag tröttna, ända sedan vi kom hit har vi fått information som ALDRIG har stämt!
Det finns ingen som är villig att hjälpa en heller. Alla pratar om olika saker och det är ingen som vet vad det är för något som gäller - trots att de har varit med om detta förr!!?
Börjar bli skapligt less!


Kommentarer

LÄMNA DIN KOMMENTAR


Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback