Bara Onsdag

| Jag
Halloj!
Onsdag idag.. Veckan kunde inte gå segare! Bara för att man längtar till något så går tiden sååå segt!
Lördag, det är dagen jag väntar på. 3 jäkla dagar kvar.
Det blir lite shopping på dagen i Bollnäs med älsk och sedan på kvällen blir det Hardcore Superstar i Bollnäs :D Längtar som tusan!

Idag ska jag iväg och klippa mig, äntligen :D haha Ska bli skönt att få en frisyr som man kan fixa till. Blir inte så mkt till frisyr just nu, bara upp med det i en knut :P

Ha en trevlig Onsdag!


Kanske kan se detta som en "före" bild utav håret :D


Kommentarer
Postat av: Simone H

sv: ah.. tyckte väl jag kände igen fotona här längst up.. i headern. haha :) Men förstår att man har mycket att göra dock.

2011-01-26 @ 15:50:27
URL: http://simoneh.se
Postat av: S A N N A S . R U M - Sveriges största Au Pairblogg

Sjukt söt blogg du har (:



Sv; Haha ja, jag bara älskar Frank, han är så sjukt härlig på nåt sätt, karaktären är grym!

2011-01-26 @ 15:54:13
URL: http://sannasrum.se

LÄMNA DIN KOMMENTAR


Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback