Tråkiga Torsdag

| Allmänt
Varför är alltid Torsdagar så tråkiga?
Är det bara för att man längtar tills det blir Fredag och helg?

Nåja, ska väl bege mig ner mot Ljusdal om 45 min, ska ju på Miroi och efter det ska jag på Secondhandbutiken och kolla efter en klänning el. liknande till Halloween.. Finns det ingen så tror jag att jag kör på det jag tänkte vara utklädd till först. Spännande! :)

Ska även in och handla lite och hem och laga mat. Sen ikväll blir det nog målning utav ledstängerna så trappan blir färdig någon gång :)

weheartit


Kommentarer
Postat av: Fotograf & Makeup artist Linda-Pauline

Hej sötnos! Om du har lust och vilja, får du gärna tipsa på min tävling på bloggen som avslutas sista Oktober. Du får låna bilder osv. Vore supersnällt, och självklart får du vara med och tävla du med.

Länken till tävlingen: http://www.lindapauline.se/2010/october/arets-fototavling-vinn-den-snyggaste-ringen.html

Puss på dej!

2010-10-28 @ 18:05:13
URL: http://lindapauline.se

LÄMNA DIN KOMMENTAR


Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback