Onsdag

| Jag
Kvällen igår blev riktigt skit.
Efter jag varit till mormor la jag mig i soffan och somnade. Vaknade vid 22 och mådde piss rent ut sagt.
Lära hålla mig vaken till 00.00 då jag skulle hämta älsklingen. Men kände hela tiden att jag ville gå och lägga mig. Mådde illa och hade ont i kroppen.
Svettades då jag lagt mig och fick svimningskänslor då jag skulle till att sova.

Idag mår jag bra, konstigt nog. Usch, två dagar som man mått skit! Usch och fy, undars vad de är för nått skit man kommer att åka på ja..

Nu idag har jag jobbat 14-22 och skulle göra vad som helst för att få gå och lägga mig. Men inte än, ska hämta älsklingen på jobbet igen.
Men sen ska jag sova! Orkar kanppt hålla ögonen öppna!

Hoppas ni haft en bra dag iafl!

Kommentarer
Postat av: mmautildah

Fin blogg !:)

hur är det?

kram

2010-12-29 @ 23:14:05
URL: http://mmautildah.blogg.se/

LÄMNA DIN KOMMENTAR


Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback